Avatar billede _zorro_ Novice
22. september 2004 - 15:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Originalt DKU-5 kabel til Nokia

Hvor kan jeg finde er originalt DKU-5 data kabel til absolut billigste pris her i Danmark?
Avatar billede dominodevil Nybegynder
22. september 2004 - 15:52 #1
Avatar billede dominodevil Nybegynder
22. september 2004 - 15:52 #2
Så kan du selv bestemme dig for om det skal være Seriel, USB eller hvad du bedst kan lide.... priserne er ihvertfald her!
Avatar billede _zorro_ Novice
22. september 2004 - 16:09 #3
dominodevil> Jeg venter lige på flere svar inden jeg fordeler point. Kender du nogle programmer der kan køre med er uorginalt DKU-5 kabel. jeg har lige fået et sådant idag :-(  ...derfor mit problem.
Avatar billede werd Nybegynder
22. september 2004 - 17:51 #4
dem der kører med uorginalt kabel koster mange penge. Nikias pc-suite er gratis - men funktionaliteten er altså ikke vildt god. Man kan mange ting men der er godt nok også mange begrænsninger. - Finder lige et link tl et billigt kabel
Avatar billede werd Nybegynder
22. september 2004 - 17:54 #5
her er det til 249,- http://www.modify.dk/?page=products&mode=datakabler&product=dku5#dku5 - det var det billigste jeg kunne finde.
Avatar billede _zorro_ Novice
22. september 2004 - 20:19 #6
werd> Det kabel du har linket til, er det jeg lige har købt, og sjovt nok af samme forhandler :-) , men det er IKKE et originalt kabel, og kan ikke køre med det danske Nokia PC Suite fra nokia.dk. Jeg har prøvet med den engelske version som er med på CD'en, men det er meget ustabilt og smider fonen af i tide og utide, og så har det ikke så mange funktioner som det danske der og¨så er nyere. Jeg tror jeg sender kablet retur og får mig er originalt. Så er jeg ovre alt det bøvl!
Avatar billede werd Nybegynder
22. september 2004 - 21:09 #7
jo det er.. jeg har også sådan et og det kom sjovt nok i nokia-emballage
Avatar billede _zorro_ Novice
23. september 2004 - 17:35 #8
hmm.. mit kom ikke i noget Nokia-emballage, og der står heller ikke Nokia nogen steder på kablet. Det plejer Nokia ellers at huske ved alle deres orig. produkter.
Inde på forhandlerens hjemmeside står der heller ikke det er originalt..
Avatar billede werd Nybegynder
23. september 2004 - 18:00 #9
den jeg har linket til er altså original. Det står der også i beskrivelsen?
Avatar billede _zorro_ Novice
09. oktober 2004 - 23:36 #10
werd> Det er IKKE originalt. Prøv lige at samligne dette fra Nokia http://www.nokia.dk/phones/enhancements/pics/uploaded/dku_5_enh_im.jpg med dette fra Modify http://www.modify.dk/?page=products&mode=datakabler&product=dku5#dku5 , så kan du se at de slet ikke er ens!
Avatar billede _zorro_ Novice
09. oktober 2004 - 23:38 #11
Jeg HAR købt et originalt kabel fra mytrendyphone, og det viker bare uden problemer.