Avatar billede geertf Nybegynder
20. september 2004 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FP 2000 Ext. vs FP 2003 Ext.

Hej - en lille hurtig

Jeg arbejder i FP 2000 og skal til at se mig om efter endnu en webhoster til mine sider. Men jeg er lidt uklar på, om jeg kan anvende webhost der skriver at han understøtter FP 2003 Extensions? Er der forskel på Extensions til Fp 2000 og Fp 2003, og bliver jeg nød til at opgradere, hvis jeg vil anvende ham?

Hilsen
Geert
Avatar billede geertf Nybegynder
21. september 2004 - 11:32 #1
Ja, hvis man selv svare, så ved man da, at man får et fornuftigt svar.

Hej MigSelv
Jeg kan fortælle mig, at hvis man kan sagtens lave sider i FP 2000 og få den fulde funktionalitet på en server der kører FP Ext. 2003, der er fuld kompabilitet.

Hilsen
MigSelv
Avatar billede geertf Nybegynder
21. september 2004 - 11:32 #2
Hej MIgSelv

Tak skal jeg have for lige at undersøge det for mig.

Hilsen
MigSelv
Avatar billede geertf Nybegynder
21. september 2004 - 11:32 #3
Tak for point :-D