Avatar billede nuki Nybegynder
20. september 2004 - 13:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Blokere for MSN messenger under opstart

Hej Eksperter

Min NPF 2004 blokere for MSN messenger under opstarten af windows.
Det er fordi MSN starter op før NFP 2004(tror jeg)

Hvordan kan jeg løse dette?
Avatar billede milo Nybegynder
20. september 2004 - 13:28 #1
prøv at skrive msconfig i kør (i startmenuen) og så gå ind under "start" fanebladet og fjern fluebenet :)
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 13:29 #2
Mener du at NPF blokere for msn og det skal den ikke? Hvis det er det der er problemet så kan du jo gå ind i konfigurationen af din firewall og give tilladelse til det.
Avatar billede nuki Nybegynder
20. september 2004 - 13:30 #3
slået fra i windows 2000 og jeg har ikke lige en xp hvor jeg kan stjæle filerne til msconfig fra
Avatar billede nuki Nybegynder
20. september 2004 - 13:30 #4
mcpeterc nå ups altså det er fordi at den ligsom blokere for nettet inden den selv er startet op.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 13:32 #5
undskyld jeg har haft en hård weekend, jeg skal lige være med... Din firewall blokere for MSN, right?
Avatar billede nuki Nybegynder
20. september 2004 - 13:34 #6
Ja det gør den og den ville måske også blokere for ICQ hvis det ikke var fordi den er så langsom i opstart så den første når at starte op efter at NPF er startet.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 13:36 #7
okay så skal du bare gå ind i konfigurationen af din firewall og give tilladelse til at MSN gerne må starte.
Avatar billede nuki Nybegynder
20. september 2004 - 13:41 #8
Ja men mcpeterc jeg har tilladt den at komme på nettet men når jeg starter min computer så logger den ikke automatisk på og det er efter jeg har installeret NPF 2004.
Avatar billede fh1dk Nybegynder
20. september 2004 - 13:45 #9
har en gang set et indlæg herinde, hvor man fjernede messenger helt, måske du kan bruge det (hvis du kan finde det).
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
20. september 2004 - 13:45 #10
okay... jeg kender ikke NPF så jeg skal ikke kunne fortælle dig hvad du skal gøre, men hvad hvis du åbner messenger og vælger funktioner > indstillinger > generalt er der så flugeben i start MSN automatisk når jeg logger på windows?