Avatar billede arnepedersen Forsker
19. september 2004 - 11:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brugervejledning til BeoCom 1600

Jeg har mistet min brugervejledning til min BeoCom 1600  telefon. Er der nogen som kan hjælpe mig, eventuelt bare med hvordan jeg indkoder tlf. nr.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. september 2004 - 12:10 #1
Der var en gang man kunne hente dem på B&O's hjemme side. Det kan man stadig, men det er så vidt jeg kan se blevet lidt mere besværligt.

Hvis du går på www.bang-olufsen.dk kan du vælge "community" Du er nu nød til at oprette et login! Efter at have oprettet et login kan du under "my products" vælge "add product" hvis du tilføjer din BeoCom 1600 der kan du downloade manualen.

Alternativt kan jeg anbefale at stille B&O relaterede spørgsmål på http://www.beoworld.co.uk/ deres forum svarre så hurtigt at man til tider er lige ved at få piskesmæld af det!
Avatar billede bpv69 Nybegynder
19. september 2004 - 12:15 #2
eller her http://www.bang-olufsen.com/sw1139.asp
direkte link til beocom 1600
Avatar billede bpv69 Nybegynder
19. september 2004 - 12:21 #3
foresten det er en pdf file så du skal bruge acrobat reader
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. september 2004 - 12:27 #4
Tak til begge to, jeg forsøgte at finde den men da mit engelsk er mangelfuldt brugte jeg det direkte link. Jeg kunne have lyst til at de point mellem Jer. Er det OK: Hvis ja så send mig lige et svar bpv69.
Og mange tak for hjælpen.
Avatar billede bpv69 Nybegynder
19. september 2004 - 16:25 #5
del du bare dem :o)
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. september 2004 - 22:11 #6
Det var ikke et svar, men en komentar.