Avatar billede koden Novice
17. september 2004 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

netværk via modem. Hvor finder man den i XP ?

Nogen der ved det?
Avatar billede nullu Nybegynder
17. september 2004 - 10:40 #1
Det gør du ved at oprette en ny nætværksforbindelse i start=>instillinger=>nærværksforbindelser og der angive at der skal anvendes modem til opkald....
Avatar billede dragox Nybegynder
17. september 2004 - 10:43 #2
* Klik på Start
    * Gå til Opret forbindelse til
    * Klik på Vis alle forbindelser
    * Klik med højre musetast på din opkaldsprofil, den kan f.eks. hedde "TDC Nettid", "TDC", eller "Min forbindelse", og vælg herefter Egenskaber
    * Kontroller at det nummer der er indtastet i Telefonnummer, stemmer overens med det der skal bruges til dit abonement. Hvis du har TDC Nettid, TDC Netplus eller er tilmeldt FavoritInternet, skal der stå 16110. Hvis du har TDC Netbasis skal der stå 16101. Der må ikke stå noget i Områdenummer
    * Tryk Ok
    * Dobbeltklik på opkaldsprofilen
    * Slet indholdet i Brugernavn og indtast dit 12-cifrede kundenummer
    * Slet indholdet i Adgangskode og indtast din adgangskode/password. Adgangskoden vil som regel være en du selv har valgt da du tog abonnementet i brug. Bemærk at der skelnes mellem store og små bogstaver
* Prøv igen at etablere forbindelse
Avatar billede koden Novice
17. september 2004 - 10:48 #3
Okay min egen skyld.....
På mit arb. bruger vi GSM kort.
Med win NT lavede vi et tlf. ikon på skrivebord, ved at gå ind i netværk via modem og lave genvej til forbindelse.

Den genvej skal jeg nu lave i XP.
Mon ikke det er under forbindelser...vender tilbage...
Avatar billede koden Novice
17. september 2004 - 12:31 #4
Helt speciel opsætning på mit arb. Vi dropper det bare, da I ikke kan vide hvordan det er sat op :-))
Avatar billede koden Novice
01. januar 2005 - 14:29 #5
lukket