Avatar billede NeroBan Novice
15. september 2004 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Findes der en dansk brugsanvisning på nettet til drop-down menu

Hej.

Håber der er en der kan hjælpe, da jeg gerne vil lave en menu, som går ned af hvor der kommer en box op sidestående med menuen.
Er bare ikke god nok til html at jeg kan forstå det på engelsk tror jeg. Er der nogen der kan hjælpe ville jeg blive utrolig glad? Takker på forhånd
Avatar billede flintstone Novice
15. september 2004 - 20:18 #1
Avatar billede flintstone Novice
15. september 2004 - 20:29 #2
Her er en anden model med "dansk tale".

http://www.webdesign101.dk/navigation/dhtml/dropdownmenu1.php
Avatar billede flintstone Novice
15. september 2004 - 21:39 #3
Her er et svar, hvis det var noget du kunne bruge.
Avatar billede NeroBan Novice
17. september 2004 - 17:42 #4
Nå det var for omfattende for mig, men tak for din hjælp