Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
13. september 2004 - 13:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Recordset viser sig kun når værdien er korrekt

Hvordan får jeg eksempelvis et billede til at vise sig vis værdien er korrekt eksempel: vis jeg nu vælger at søge på de film som jeg har lagt på cd så viser mere info sig, men vis jeg søger på de cder som ikke er lagt på cd så viser mere info knappen sig ikke...

jeg vil gerne have en meget meget enkel forklaring og hvordan jeg gør det i Dreamweaver, jeg bruger selv Dreamweaver Ultra 4 og ODBC sammen Med Access Database

jeg har desværrer kun 128 points lige nu, men håber det er nok...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
13. september 2004 - 17:21 #1
Hvis du har oprettet dit recordset osv. som jeg syntes at kunne forstå at du har, så indsætter du bare dit billede på siden
Markere det
Ctrl+F9 Server Behaviors
Tryk på +
vælg Show Region
Vælg Show Region If Recordset Is Not Empty
Vælg så det rigtige Recordset i dialog boxen som popper op
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. september 2004 - 23:38 #2
kunne det bruges?
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
22. september 2004 - 15:34 #3
2 sek så tjekker jeg lige
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
24. september 2004 - 22:47 #4
jeg har tjekket det nu, det virker ikke, for den går ind og tjekker om der er skrevet noget i tabellen generalt, ikke om der er skrevet noget i de enkelte felter...
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
28. september 2004 - 01:51 #5
da der ikke kommer noget svar så vil jeg lade spørgsmålet gå hen og blive afvist