Avatar billede aner-intet Nybegynder
11. september 2004 - 17:55 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Købe cd-key til Cs beta og Condition zero

Hey, nu ved jeg man kan købe cd-key´en gennem steam, men kan man ikke få den billigere ? og er det muligt at prøve Cs beta versionen ? når man får den cd key
Avatar billede humleman Nybegynder
11. september 2004 - 18:06 #1
køb ej spil uden cd-key.
men ellers køb et nyt i betafonbutikken der følger en med spillet conditionzero 250kr
Avatar billede bernie Nybegynder
11. september 2004 - 18:07 #2
hvis du mener cs source (hvor du skriver beta) så skal du ha en hl2 kupon som er med nogle ati kort (fik mit da jeg købte 9800xt) eller en cs:cz serial ved ikke hvad en hl key koster på steam men de koster jo ca en hund i butikkerne (med spillet)
Avatar billede aner-intet Nybegynder
11. september 2004 - 18:09 #3
Jeg har allerede cden og det hele det jeg mener er at man skal have en anden cd-key til condition zero..
det koster 30 dollars derinde..
Avatar billede humleman Nybegynder
11. september 2004 - 18:13 #4
d oz næsten 200kr så besøg du nu bare din lokale gameshop c",)