Avatar billede humleman Nybegynder
11. september 2004 - 17:16 Der er 4 kommentarer

Dejlig ny og stor HD 160 GB, men r stødt på problemer øv

En kammerat sagde du(mig)skal nok have et controller card ?
Hvordan finder jeg et der passer til min maxtor daimond 9 160GB?
ved at min pc r en 460mhz og har win2000pro,
ie6 og svpack4.
har bare ik styr på det med at opdate bios,og hvad kan/skal jeg ellers gøre
Avatar billede stef_s Praktikant
11. september 2004 - 17:20 #1
Kan din computer ikke finde HDD'en hvis den bare sidder i IDE?
Ellers skal du have et controller card www.edbpriser.dk er en god start.
Avatar billede humleman Nybegynder
11. september 2004 - 17:47 #2
har ik sat den i da jeg ik r helt sikker på hvad jeg skal efter han nævnte d controller card,for d gør bare at pc'en kan læse og bruge over den barriere der r på 137,5GB men hvis jeg sætter den i, hvordan ved jeg om d går som d skal eller ej,med andre ord hvad skal jeg være opmærksom på.

jeg kan vel ikke brænde den af vel :-)
Avatar billede stef_s Praktikant
11. september 2004 - 18:41 #3
Du skal bare sætte den til et ledigt IDE stik, der er 4 af dem på et normalt MB, så hvis der ikke er nogle ledige, så skal du have det kort der.
Avatar billede humleman Nybegynder
11. september 2004 - 18:46 #4
ok der går nok lidt tid med d men prøver