Avatar billede christina_04 Nybegynder
11. september 2004 - 12:51 Der er 3 kommentarer

oversættelse til engelsk

Please er der ikke én der kan oversætte følgende tekst til engelsk. Jeg ved godt den er lidt for lang:) men jeg har meget brug for det til i morgen
p.s det vil være super, hvis der var en der kunne oversætte den så den var klar til i aften!! Håber så meget der er én der vil hjælpe mig!! På forhånd tak

Teksten:
Men masken er også vores pålædning, vor adfærd, vort udtryk - hele vor fremtoning. Vi går ikke klædt som vi helst vil - vi bryder ikke tavsheden i ventesalen - vi opfører os, som vi er vænnet til.
Masken er i grove træk bestemt af vore omgivelser - spillereglerne er på forhånd givet. Fra den tidlige barndom har vi lært "brugen" af forskellige masker så godt, at man selv kan være i tvivl om, hvilken maske der egentlig er den personlige - ens egen. Den maske, vi bærer til lejligheden, er skabt gennem instruktion om adfærd, om udseende og påklædning. Ansigtet lægges i de rigtige folder - et miljøbestemt produkt, der kan anvendes i samfundets rollespil.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2004 - 14:14 #1
But the mask is also part of our dress, our behaviour, our expression – our whole appearance. We don’t dress as we would like best – we don’t break silence in the waiting room. We behave as we are accustomed to.
The mask is roughly guided by our surroundings - The rules of the game are pre set form the start. From early childhood we have learned the use of different masks so well that one sometimes becomes doubtful as to what mask is one’s personnel mask – one’s very own. The one we carry for the occasion is created through instructions on behaviour, on looks and dress. The face shows the right colours – an environmentally correct product, used in the role play of society
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2004 - 14:16 #2
We behave as we are accustomed to. skulle måske nok være We behave as we are accustomized  to.
Avatar billede christina_04 Nybegynder
11. september 2004 - 15:14 #3
TUSIND TUSIND TAK FOR SVARET!!!!!!!!1