Avatar billede sierradriver Nybegynder
11. september 2004 - 11:35 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Oversigt over søgemaskiner i udlandet

Hejsa

Til en opgave, skal jeg bruge en oversigt over søgemaskiner i udlandet, specielt fra:

Sverige
Norge
England
Tyskland
Frankrig

(Søgemaskiner alá jubii hvor man selv skal tilmelde sig)

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en, eller evt. selv kender til søgemaskiner fra nogle af landende?
Avatar billede sierradriver Nybegynder
11. september 2004 - 12:10 #2
Mange tak!

Smid et svar, så er der point
Avatar billede pallas Nybegynder
11. september 2004 - 12:13 #3
Velbekomme og takker for points :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. september 2004 - 14:26 #4
Hvis du søger oplysninger om udenlandske søgemaskiner og indexer så er www.webmasterworld.com stedet at lede. Webmasterworld er et forum for folk der laver søgemaskine optimering, de har specielle sider der dækker hvert land, men oplysninger og råd specefikt for landet. og du kan komme i kontakt med personer beosiddende i de forskellige lande der kan hjælpe dig med detajl viden.

De kræver at du er medlem, men det er gratis og du kan roligt tilmelde, der følger ingen msap og andet snavs med
Avatar billede sierradriver Nybegynder
12. september 2004 - 00:32 #6
Jeg tilføjer lige 30 point til bufferzone, som også skal have tak for svar.