Avatar billede peacewood Nybegynder
08. september 2004 - 02:10 Der er 2 kommentarer

opsætn. af trådløs netværk, hvad skal jeg bruge?

Hejsa!

Jeg har lige erhvervet mig en bærbar pc og ønsker nu, at kunne forbinde den til internettet, med et trådløs netværk.

på nuværende tidspunkt har jeg en stationær pc forbundet, til et kabelmodem via et alm. netkort og ledning, men jeg vil jo gerne ,at min bærbar også skal kunne koble på internettet, med det trådløse netkort som sidder i min bærbar.
Mit spørgsmål går så på, om det er sådan en Linksys Wireless-G Broadband Router WRT54G jeg skal have, eller er jeg gået galt i byen? og er der evt. andet jeg skal have

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=18516

Min bærbar er fra Zepto og Det trådløse netkort som sidder i maskinen er IEEE 802.11g standarden.
Avatar billede kenp Novice
11. september 2004 - 22:13 #2
Du går ikke galt hvis du køber en router :)