Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
07. september 2004 - 17:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mit 5900xt vises om pci kort

Hej jeg har nu siddet og kikket lidt på mine grafik indstillinger, men så var det jeg så http://80.196.140.28/pci-ikke-agp.jpg (den sorte firkant) at der står pci istedte for agp som jeg nu har set der står hos alle andre. Så var det jeg kom til at tænke på at jeg synes det laggede i nogle spil hvor det faktisk ikke burde lagge. Så er der en af jer som kan fortælle mig hvor jeg ændre det henne.
Avatar billede seacom Nybegynder
07. september 2004 - 17:53 #1
du skal ind i biosen på computeren og finde indstilinger pci/agp den skal du lave om til AGP/PCI så start din com med at rigistreder din agp port først
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
07. september 2004 - 19:18 #2
ved du hvor den er henne mere præcist.
Avatar billede milter Ekspert
07. september 2004 - 20:34 #3
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
13. september 2004 - 15:14 #4
hvad gik det helt ud på står jo ikke noget brugbart!
Avatar billede milter Ekspert
13. september 2004 - 18:47 #5
Jeg forstod det sådan, at du gerne ville vide, hvordan du kom ind i og navigerede rundt i BIOS. Hvor i din BIOS, du skal vælge den rigtige indstilling varierer.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
15. september 2004 - 15:50 #6
ja men der står ikke direkte hvor i bios jeg finder pci/agp
Avatar billede milter Ekspert
15. september 2004 - 20:04 #7
I min er det under "Advanced bios features", men jeg har også set nogle, hvor der ikke er noget i bios. Prøv at læse linket herunder, måske kan det give dig en løsning.
Jeg kan ikke komme ind på dit link til billedet. Hvis artiklen ikke kan hjælpe dig, kan du så prøve at uploade det igen.

http://www.hardwaresecrets.com/d241001.html
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
22. september 2004 - 21:05 #8
LUKKETID