Avatar billede nullu Nybegynder
07. september 2004 - 10:49 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Server 2003 på dansk?

Er der planer om lave Server 2003 på dansk, eller findes der  allerede et patch fra Microsoft der ændre den fra engelsk til dansk
Avatar billede Syska Mester
07. september 2004 - 11:26 #1
Serveren kommer ikke på dansk hvis du tænker på alt tekst etc. over det hele.
Det er der slet ikke penge i for Microsoft.

Også når man skal søge efter hjælp, er det jo også mere praktisk på engelsk, da de fleste bruger den.
Avatar billede Syska Mester
07. september 2004 - 11:26 #2
eller nærmere er tvunget til at bruge den.
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2004 - 14:45 #3
Buzzzz og dette er forkert, der findes skam en dansk MIU pakke, som netop gør at den bliver på dansk, dog er der enkelte ting under administration som stadig er på engelsk, men menuer og tekst bokse er på dansk.

Så det rigtige svar er ja det findes, men det skal installeres efter, (en lille msi fil på ca 10MB), og det er ikke en patch, da patches er rettelser af fejl ;)
Avatar billede nullu Nybegynder
07. september 2004 - 14:48 #4
Er denne MIU pakke frit tilgængelig som download=>hvor? eller skal den bestilles et eller andet sted
Avatar billede Syska Mester
07. september 2004 - 16:10 #5
okay, det vidste jeg så ikke, men han spørger om den findes på dansk, det her er vel en upgradering, altså så er svaret vel halvt ja, når du siger noget af det stadig er på engelsk.

Men lad det blive ved det, jeg vil stadig fra råde at bruge det, da man så skal vide hvad de danske ord hedder på dansk for at finde hjælp, der er måske også noget på dansk, men nok ikke ligeså meget som på engelsk

// ouT
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2004 - 21:25 #6
der er 2-3 ting som stadig står på engelsk, så jo jeg vil mene at det er på dansk, men vi er enige i at det ikke hjælper på en server, der bør man vide hvad det er på engelsk, der er dog situationer som du ikke umiddelbart har tænkt på buzzzz, skal den køre som terminal server, og brugerne foretrækker dansk, er meningen med et Dansk UI at foretrække, men er det for at lette administrationen af den, er det mere en bjørne tjeneste man gør sig selv.
Avatar billede nullu Nybegynder
07. september 2004 - 22:38 #7
brille=> Hvordan får jeg fat i denne MIU pakke?
Avatar billede screem_brille Novice
07. september 2004 - 22:50 #8
Jeg fandt den på et P2P netværk, da jeg ville se hvordan det virkede, men ved ikke hvor den kan købes, ville kontakte microsoft og høre nærmere ;)

Her er dog et link om hvad det er:
http://www.microsoft.com/globaldev/DrIntl/faqs/MUIFaq.mspx
Avatar billede leif Seniormester
07. september 2004 - 23:02 #9
nullu -> Den burde kunne købes ved fx Ravenholm Computing ( www.ravenholm.dk ), kan dog ikke lige se den på deres hjemmeside, men ellers alle der sælger Windows 2003 server burde kunne bestille den hjem til dig.
Avatar billede nullu Nybegynder
10. september 2004 - 14:19 #10
Jeg har bestilt den i Jylland..........
Avatar billede nullu Nybegynder
10. september 2004 - 14:20 #11
Jeg lukker tråden. Men mange tak for deltagelsen......
Avatar billede screem_brille Novice
10. september 2004 - 22:02 #12
hvorfor tager du selv pointene nu når du faktisk har fået svar på det du spurgte om ?