Avatar billede sh-design Nybegynder
06. september 2004 - 08:17 Der er 3 kommentarer

Ny hjemmeside for SH-Design

Jeg skal i gang med at lave ny hjemmeside til et firma, da den gamle er blvet for ældet, du kan se den gamle på www.sh-design.dk

Logoet som bliver brugt, skal bruges på den nye hjemmeside, men jeg er løbet tør for ideer til at lave en ny hjemmeside, det er ikke mig som er lavet hjemmesiden...

Hjemmeside skal kunne bruges i 800*600 pixel.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2004 - 09:28 #1
Jeg synes den er fin og enkel, den loader hurtigt og teksten og indholdet er nemt at læse og overskue, der er dog et par småting jeg personligt ville ændre.

Alle overskrifterne er centrerede, og ellers er teksten venstre stillet, det giver lidt flakkende i blikket, da man skal frem og tilbage for at læse.

Jeg ville helt klart også gøre så man kan se billederne i stort, da det giver noget ekstra, man vil jo godt vide at I kan jeres kram og med små billeder er det svært at se og kan give indtryk af at I ikke vil vise close-up af hvad I laver.

Håber det hjælper lidt på vej, mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede weblex Nybegynder
06. september 2004 - 16:08 #2
Hvordan hænger dette spørgsmål sammen med http://www.eksperten.dk/spm/536308 hvor du netop efterspørger et nyt logo?
Avatar billede weblex Nybegynder
06. september 2004 - 16:12 #3
Men masser af inspiration her til en møbelside :o)

http://www.templatemonster.com/category.php?from=1&search_words=furniture