Avatar billede rippie Nybegynder
04. september 2004 - 22:39 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

Grafikker søges til lanparty site

X Hey folkens...

Jeg søger en grafikker som har lyst til at lave et banner og lidt småting til et ny lanparty imod reklame og en copyright i bunden af sitet (grafik)

Skulle der være en som er frisk kan jeg fanges på ronnie@lanworld.dk (enten på alm mail eller via msn)

Skulle personen have lyst til at blive en fast del af sitet er han/hun velkommen til det og vil også fremgå på vores crew side..

Jeg acceptere et svar hvis der er en som henvender sig om som vi kan bruge..

På forhånd tak..
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 11:41 #1
Et udkast til siden jeg arbejder på kan ses her : http://www.lanworld.dk/test/

Banneret skal passe ind i sitet og det er 75x755 pixels
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 11:50 #2
Det skal måske også lige siges at jeg ønsker et fedt, flot og stilrent banner....og det er som sagt til et Lanparty site *ss*
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 11:59 #3
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 12:08 #4
Det er sgu et flot banner.... det må jeg sige. men weblex, er bange for at det ikke helt passer ind i designet....
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 12:11 #5
På den anden side..... tjek det lige weblex ... http://www.lanworld.dk/test/
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 12:16 #6
Vi havde dog engang et site hvor dette banner var på www.lanworld.dk/test/tlw.jpg

og den stil kan jeg godt lide... skulle bare være lysere
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 12:18 #7
Der kan i også se vores tidligere logo, og det kunne jeg godt tænke mig stadig at beholde
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 13:48 #8
Jeg synes også, at du kunne leve med det oprindelige. Men derfor kan jeg jo godt prøve igen - dog ikke med dit logo, du får i stedet et nyt :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10179
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 14:06 #9
det er sgu stadig ikke helt godt, kunne bedre lide det første... og kan ikke lide det nye logo *gg*
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 14:39 #10
Dig har jeg sq ikke været for heldig med ;o) Er du sikker på, at du ikke vil holde ved det oprindelige...?

Du får et mix - og stadig med det samme logo, for det passer da lige som lidt mere end den gamle "kasse" :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10180
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 14:47 #11
Det kan jeg så sådan set godt lide... men ville stadig godt have min kasse ting.... har et billede i photoshop format hvis det er... mere hvis du lige gad se om du ikke kunne skifte det logo ud....

men ellers tjek siden : http://www.lanworld.dk/test/
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 14:56 #12
Okay så send din "kasse" til weblex at frac.dk, så får du den :o)
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 15:03 #13
Sådan nu er mail sendt.... og jeg vil godt have lov til at bruge dit banner til sitet. så hvis du lige vil skrive hvad du forlanger så skal jeg se om det er noget vi kan finde ud af :)

Hvis du evt har en ide til menu boksene.... f.eks TLW MENU boksen.... så ville jeg også meget gerne høre om det... det SKAL beholde samme farver... men selve boksen er 20 pixels høj og 180 pixels bred :)
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 15:08 #14
Jeg forlanger ikke noget ud over point - er bare glad for at hjælpe. Jeg skal nok se på det, så snart jeg modtager din fil...

Og dine menubokse skal jeg lige overveje :o)
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 15:14 #15
Du får dine point.... uanset hvad du siger til det med menu bokse.... men lad mig nu give en lille credit bare til dig som tak for hjælpen ??? jeg insisterer
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 15:15 #16
den sender ikke mail til weblex@frac.dk ??? har lige fået den retur
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 15:34 #17
hmmm den skrev at din quote er brugt op.. men find billedet her.... www.lanworld.dk/test/logo.psd
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 16:22 #18
Weird - jeg har godt nok sendt et par større filer rundt i dag, men der er åbentbart begrænsning på...? Anyway her:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10181

Og så er psd-filen på vej. Og du giver bare credits, klapper min karma og hvad du ellers kan finde på ;o)
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 16:31 #19
Det er sgu smukt... men har kun en lille forespørgsel mere... hvorfor er det blåt det logo ? troede du gav den samme farve som det andet logo... snakker her om kassen.. evt give den samme brune farve som teksten "Team Lanworld" er det lige noget du gider ordne og så sende PSD filen igen... hehe tak
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 18:05 #20
Så skulle den være på plads - sender filen med det samme...

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10182
Avatar billede rippie Nybegynder
05. september 2004 - 18:12 #21
Sådan... nu siger jeg tusinde mange tak....
Avatar billede weblex Nybegynder
05. september 2004 - 18:30 #22
Det var så lidt :o)