Avatar billede basco Nybegynder
03. september 2004 - 13:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design af hjemmesider..

Har overvejet at købe et program til design af hjemmeisder, og har fået anbefalet Adobe GoLive (CS) ... har læst at det er godt som et suppl. til andre adobe prg's..

Kan GoLIve bruges som "stand alone" program til deisgn af hjemmesider ... med et godt resultat eller kræver at man har nadre Adobe programmer. Har slev Adobe Photoshp 5.0.

Findes der andre programmer som alternativer til Adobe (FrontPage) og hvor gode er de i forhold til !?
Avatar billede miko67 Nybegynder
03. september 2004 - 13:24 #1
AceHTML er et godt freeware program
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
03. september 2004 - 14:10 #2
Macromedias Dreamweaver er utroligt godt. WYSIWYG - program eller som ren koder editor.

Der er flere søstreprogrammer som er totalt integrebare f.eks. flash(vektor, animationsprogram), fireworks( grafik program - men overgår ikke Photoshop.)

Men prøv en demo på www.macromedia.com

:-) karsten_larsen
Avatar billede miko67 Nybegynder
03. september 2004 - 14:16 #3
karsten larsen -> "Macromedias Dreamweaver er utroligt godt" - helt enig... (har desværre bare ikke nogen licens)
Avatar billede basco Nybegynder
03. september 2004 - 15:31 #4
Tak for input.....
Avatar billede miss-g Seniormester
03. september 2004 - 19:19 #5
Foretrækker også Dreamweaver. Har skam også arbejdet med Golive, men jeg synes det irriterede mig og så kan jeg ikke centrere en tabel medmindre jeg retter det i koden.

Dreamweaver kan sindsygt mange ting, og kan godt arbejde sammen med f.eks. photoshop hvis man lige skal redigere i et billede, det skal bare lige rettes under indstillinger at det er det program man vil bruge.

Men ellers kan det bruges alene eller sammen med fireworks og endda Xara menu maker...

Der er mange muligheder *S*