Avatar billede flindt10 Nybegynder
03. september 2004 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dreamweaver encountered a fatal exception

Jeg har i de sidste to dage fået følgende fejlmeddelelse, når jeg åbner Dreamweaver: "Dreamweaver encountered a fatal exception. Dreamweaver will now terminate." Det er en spritny computer med masser af kraft og saft. Styresystemet er windows 2000. Jeg har forsøgt at geninstallere Dreamweaver, men det har ikke hjulpet.

Håber der er nogen kan hjælpe.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
03. september 2004 - 11:16 #1
Har du hentet de sidste nye opdaterringer til DW ? vers. 7.01

Prøv at fjerne programmet og slå antivirus programmer fra, når du geninstallere det.

:-) karsten_larsen
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
27. november 2006 - 13:37 #2
Tak for point - selvom det er et stykke tid siden.

:-) karsten_larsen