Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 15:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Email kategori

Hvorfor får jeg stadig emails når folk skriver i spørgsmål jeg deltager i når jeg har slået alt fra i kategori abonnering? Kan det virkelig passe at man skal krydse af i hvert spørgsmål man er med i for ikke at modtage emails/blocke email adressen i sin email?
Avatar billede roenving Novice
01. september 2004 - 15:40 #1
Ja, fordi du jo har sat et kryds i Abonnér-boksen på et tidspunkt ...
Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 15:47 #2
Nå så jeg skal bare trykke på den en gang i et spørgsmål, også får jeg ikke mere?
Avatar billede roenving Novice
01. september 2004 - 15:53 #3
Ja, hvis du fjerner hakket i Abonnér og trykker send, fjernes du fra mail-listen i spørgsmålet !-)
Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 15:54 #4
OK :) Men er det så kun i dét spørgsmål man ikke modtager emails, eller er det også de næste efterfølgende man deltager i?
Avatar billede exp Juniormester
01. september 2004 - 15:55 #5
kun det...
Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 15:58 #6
Æv :( Så må det være en block i emailen. Tak for hjælpen gutter ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2004 - 16:44 #7
Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager

Mon ikke du bare skulle bruge dne funktion?
Avatar billede htmlkongen Novice
01. september 2004 - 16:50 #8
Joo kunne jeg :) Men er slet ikke interesseret i at modtage noget som helst ;) Er jo inde og tjekke indtil det er lukket, så har det jo ingen værdi udover spam :)
Avatar billede roenving Novice
01. september 2004 - 16:54 #9
>>john_stigers

-- er den funktion begyndt at virke igen ?-)
Avatar billede exp Juniormester
01. september 2004 - 17:20 #10
roenving - tror jeg ikke, men den kan vel benyttes som "ferie-knap" så... jeg modtog ihvertfald ingen mails da jeg havde den aktiveret ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2004 - 19:53 #11
roenving> aner det ikke - har faktisk aldrig brugt den ;)