Avatar billede tzinck Novice
01. september 2004 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af auktion

Hej findes der noget færdiglavet der kan bruges til at sætte en auktion op på min hjemmeside.  Det skal være til at sætte op for en ikke-programmør.

tzinck
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. september 2004 - 11:00 #1
asp/php og skal det være gratis?
Avatar billede tzinck Novice
02. september 2004 - 21:25 #2
Jeg er i princippet ligeglad med hvilken teknologi det er - så længe at jeg ikke behøver kunne noget programmering for at sætte det op.

nogen mener vist at ASP er forældet - og at php derfor er at foretrække (jeg har ikke selv forstand på det)

Det behøver ikke være gratis, men det må ikke koste ret meget

tzinck
Avatar billede cygnet Praktikant
12. september 2004 - 18:13 #3
skal det være så alle brugere kan oprette auktioner eller er det blot dig der skal sætte en vare til salg som brugere kan byde på inden for et given tidspunkt ?

Hvis det er sidste har jeg lavet en lille stump kode som kan ses på
http://www.jonsen.dk/jonsen/auktion.asp

Det kan du godt købe for et overskueligt besøg sammen med et bruger system. Send mail til ks@cygnet.dk såfremt det har interresse.
Avatar billede tzinck Novice
13. september 2004 - 17:59 #4
Det er blot mig der skal kunne sætte varer på auktion - jeg har lige et andet projekt kørende - så tager jeg fat på dig.
Avatar billede tzinck Novice
23. december 2004 - 12:20 #5
kontakter johnsen