Avatar billede dwj Nybegynder
01. marts 2001 - 08:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Musik cd uden ophold

Jeg har lavet et langt mix som indeholder 8 nummere, jeg vil gerne brænde dem ud sådan at man stadig kan skifte mellem nummerne, men der skal ingen ophold være hvis man høre den i en køre. jeg bruger Nero til at brænde med og jeg har brugt \"Disc at once\"
HJÆLP
Avatar billede makse Nybegynder
01. marts 2001 - 09:05 #1
Hvis du H-klikker på hvert nummer, og vælger egenskaber, kan du sætte pausen.
Avatar billede dwj Nybegynder
01. marts 2001 - 10:22 #2
Nu har jeg prøvet at tage egenskaberne på en af mine wav filer men jeg har ikk nogen steder hvor jeg kan sætte pausen.

Eller er det i Nero man skal H-klikke på filen
Avatar billede makse Nybegynder
01. marts 2001 - 10:28 #3
Yup, det er i nero når du har trukket dem over i \"brænder\" vinduet.
Avatar billede dwj Nybegynder
01. marts 2001 - 10:41 #4
Tak skal du have det prøver jeg
Hygge DJ ;-)
Avatar billede chriz2002 Nybegynder
26. maj 2003 - 12:26 #5
Du kan klippe dit mix i 8 forskellige numre, i Magix Musik maker eksembel vis .. Og så brænde dem i Nero med 0 sec. pause ...

Så kan du skifte, og samtidig vil det lyde som om der ingen pause er ..

Chriz :)