Avatar billede novalis Nybegynder
30. august 2004 - 13:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Aktiv køling på VIA KT333 chipset

Jeg har et MSI KT3 Ultra2-BR mobo

Min blæser på Northbridge er stået af.

Er det et problem?

Jeg overclocker ikke.

På indpakningen mobo'et blev leveret i, så ser det ud som om aktiv køling er "optional" på standard modellen KT3 Ultra2.

Har overvejet en Zalman NG47 kølerprofil. Vil det være tilstrækkeligt?

pft

/Søren
Avatar billede cerb Nybegynder
30. august 2004 - 14:09 #1
Jeg havde samme board og monterede en pasiv køleprofil, selvom jeg overclockede var der ikke ikke nogle problemer, spørgsmålet er om den kan køle nok bar emed blæser profilen, jeg ville nok sætte en ny blæser på eller pasiv køler
Avatar billede novalis Nybegynder
31. august 2004 - 09:11 #2
Tak cerb

Smider du et svar, hvis du vil have point?
Avatar billede cerb Nybegynder
31. august 2004 - 09:12 #3
Gerne, tak for point :D