Avatar billede ulfhedne Nybegynder
27. august 2004 - 19:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.nrg - hvordan?

Kort og godt - hvordan laver jeg et .nrg image fra en DVD i Nero?
Avatar billede and_ Nybegynder
27. august 2004 - 20:02 #1
filer -> åben -> find filen... muligvis skal du sige vis alle filer...
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
27. august 2004 - 20:36 #2
Det er jo flere filer det drejer sig og hvis jeg vælger åben er det kun nero compilations og images.
Avatar billede and_ Nybegynder
27. august 2004 - 21:23 #3
vis alle filer... eller den hvor du kan se at der står *.nrg
Avatar billede ulfhedne Nybegynder
28. august 2004 - 08:29 #4
Jeg vil ikke åbne, men lave et image. Ligesom når man kopiere to DVD'er, så laves der et tempimage.nrg - hvordan laves sådan et uden at kopiere?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. august 2004 - 08:39 #5
Du skal i nero vælge at lave en data disk og derefter vælge de filer du vil have med i images'et. Når du så skal til at brænde skal du istedet for den almindelige brænder vælge "Image Recorder". Når du så begynder at brænde vil du der komme en boks, hvor du har mulighed for at vælge hvor .nrg filen skal gemmes.