Avatar billede freehelp Praktikant
27. august 2004 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sløv eksperten

Måske er fejlen hos mig - men er E ikke blevet meget sløv i perioder?

Er serveren ved at blive opdateret eller hvad sker der :-)
Avatar billede anhansen Nybegynder
27. august 2004 - 11:52 #1
enig... Ved ikke om det er nogle scripts der kører... Men det virker tit som om browseren "staller". Blandt andet når den åbner "startpopup" samt hvis man trykke opdater for at se om der er kommer nyt indlæg
Avatar billede and_ Nybegynder
27. august 2004 - 11:53 #2
Helt sikkert.... Sommetider stener exp for hårdt...
Avatar billede freehelp Praktikant
27. august 2004 - 11:54 #3
Godt så er det ikke bare her skidtet stener -_-
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. august 2004 - 14:17 #4
sidste aften var siden helt nede i en halv times tid. så Lars det er ikke kun dig ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
28. august 2004 - 08:27 #5
Tak for interessen :-)
Havde håbet på en "forklaring" fra co'erns side - men de ved nok ikke mere end vi andre :-)