Avatar billede -rambo- Nybegynder
26. august 2004 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Hej eksperter

Jeg havde tænkt mig at købe en ny bærbar computer, men kan ikke helt finde ud af hvilken en der vil være bedst for mig... Jeg skal kunne bruge den til musik og film + skole arbejde... og den må gerne være så støjfri som muligt.. Har kigget på de her to computere:

http://www.greendata.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=3185
og
http://www.t-data.dk/shop/productinfo.asp?id=1894

Hvilken en ville i anbefale, eller hvis i har en helt trejde i kan anbefale.. skal ca være i samme pris-niveau

Og et andet spørgsmål er om bærbare har lettere ved at gå i stykker jo lettere de er...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. august 2004 - 19:09 #1
Jeg vil anbefale nr 1. Bl.a. fordi den er med centrino, hvilket jeg ikke er sikker på nr2 er, derudover har den 6 cellers batteri. Begge to er med mobile processor og derfor minimalt hvormeget de larmer.

Hmm det er ikke noget jeg har oplevet, men selvfølgelig kan de være lidt mere skrøbelige. Men nej det tror jeg ikke at de gør.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 20:21 #2
Avatar billede -rambo- Nybegynder
30. august 2004 - 18:36 #3
tak for hjælpen.. og tak for linket kigger lige på det..

tak for denne gang...
Avatar billede -rambo- Nybegynder
30. august 2004 - 18:36 #4
f