Avatar billede lbaad Nybegynder
25. august 2004 - 15:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Datawarehouse spm

Hejsa

Er der nogen der ved noget omkring datawarehouse??
Jeg skal have oprettet en sql kørsel, som skal kunne kaldes fra datawarehouset.
Er der noget, der kan sende mig et link til dokumentation omkring dw eller beskrive, hvordan jeg kan oprette denne select??

Mvh
Lars
Avatar billede qualjyn Nybegynder
26. august 2004 - 08:06 #1
Har du læst users-guide fra OTN?

http://www.oracle.com/technology/documentation/warehouse.html

Du skal have lavet en stored procedure (der blot pakker din kode ind), og så kan du gøre det til en del af en mapping eller et proces flow. Men det lyder som om du skal forberede dig på en del læsning, før du har en fungerende løsning.

/Kim
Avatar billede lbaad Nybegynder
09. september 2004 - 12:05 #2
OK - kim
Jeg har fået lov til at tage på kursus, så jeg håber, at jeg kan lære lidt der.
lig et svar, og du får points
Avatar billede qualjyn Nybegynder
09. september 2004 - 15:16 #3
Ok Lars

Du skal have mange tak. Skulle du have flere spørgsmål, der er en kende mere specifikke, så er du meget velkommen til at spørge.

/Kim
Avatar billede lbaad Nybegynder
09. september 2004 - 15:56 #4
Takker, der kommer der helt sikkert.