Avatar billede hundevennen Nybegynder
25. august 2004 - 10:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

for ikke menupunkter ved start

Når jeg starter ekspergten for jeg ikke menupunkterne forside
sektioner - konto - opret spørgsmål osv. først når jeg søger på et spørgsmål og klikker mig ind på selve spørgsmålet kommet menuerne frem.
Nede i venstre hjørne komer en lille gul dims frem hvor der står
der opstod en fejl på siden???????
Avatar billede roenving Novice
25. august 2004 - 10:18 #1
Hvad siger fejlen (dobbeltklik på advarselstrekanten ?-)
Avatar billede and_ Nybegynder
25. august 2004 - 10:21 #2
JEg fik også fejlen igår aftes.. Dog uden advarsel... :D
Avatar billede hundevennen Nybegynder
25. august 2004 - 12:35 #3
roenving - linie 97 - tegn 3 - et object var ventet - kode 0 - url: www.eksperten.dk
Avatar billede roenving Novice
25. august 2004 - 12:45 #4
Så får du på en eller anden måde ikke loadet menu-filerne fra start, for det er kaldet til konstruktion af menuerne (oM.construct(1); !-)
Avatar billede and_ Nybegynder
25. august 2004 - 12:52 #5
Jeg kan ikke give nogen forklaring på hvorfor jeg ikke fik menuen... Jeg nuppede en ctrl+F5 (refresh).. Så virkede de igen...
Avatar billede hundevennen Nybegynder
25. august 2004 - 13:52 #6
and - det har jeg nu prøvet og det virker sørme også hos mig - altså ctrl + F5
tak for hjælpen - mangler et svar
Avatar billede and_ Nybegynder
25. august 2004 - 13:55 #7
spørgsmål om E er gratis... smid et svar selv og accepter det ;)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
26. august 2004 - 12:37 #8
hehe