Avatar billede rodding Juniormester
24. august 2004 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny bruger af notes pc

Der er noget med at man kan slette dele af notes.ini filen så at næste gang clienten starter op, så stiller den div. spørgsmål som ved nyinstallation (server, bruger m.m.)

Hvad er det lige helt præcis at man sletter/hvad skal blive tilbage. Skal der slettes andre filer?
Avatar billede jogii Nybegynder
24. august 2004 - 10:31 #1
Umiddelbart plejer jeg at lade de sidste 5-8 linier stå. Den vigtigste linie er "Directory" og "KitType" (som angiver om det er en klient (1) eller server (2)).

Nogle FÅ gange er det nødvendig at slette NAMES.NSF, hvis den er blevet korrupt.
Ellers kan du slette de andre filer som DESKTOP?.?DK, BOOKMARK.NSF etc. efter smag og behag.

Hvis det bliver nødvendigt at slette adressebogen (pga. korruption e.l.) så har jeg set det nødvendig at oprette en dummy NAMES.NSF. Det kan evt. gøres ved at kopiere NAMES.NTF til NAMES.NSF. Men slet endelig kun NAMES.NSF hvis det er bydende nødvendig.
Avatar billede rodding Juniormester
24. august 2004 - 11:03 #2
Tak for det.
Avatar billede leif Seniormester
16. november 2004 - 23:45 #3
Med den nyeste Notes R6 EndUserClient (Den kun med Notes) kan laves som en multiuser installation ! Dvs. når 1 ny bruger logger på maskinen skal Notes sættes op igen ! Da den på den måde kan switche mellem flere brugere på en maskine !