Avatar billede dingo2 Nybegynder
23. august 2004 - 22:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

skal kun vise noget af teksten

kan man få den til at vise kun noget af teksten der bliver hentet. feks. 30 tegn.

<%=(h_info.Fields.Item("boks").Value)%>
Avatar billede dingo2 Nybegynder
23. august 2004 - 22:38 #1
fandt ud af at jeg kan skrive den sådan her
<%= Left((h_info.Fields.Item("boks").Value), 50) %>

Er det den rigtige måde at gøre det på?

jeg er stadig intreseret i andre foreslag, evt. med link funtion i slutningen, pt har jeg den oven over teksten. ( hvilken fungere fint )
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. august 2004 - 22:39 #2
Ehmm.. burde dette spørgsmål ikke være under ASP kategori eller noget?
Avatar billede dingo2 Nybegynder
23. august 2004 - 22:47 #3
arbejder kun med Dreamweaver pt, og hvis der nu var en funktion i DW hvor man kunne gøre dette ville jeg helst undgå at skrive det manuelt, derfor skriver jeg det her.
at jeg skriver selve asp koden er bare for at gøre det nemmere for den der læser det.

Elers resikere jeg bare at få svar hvor jeg skal ændre så meget i asp at dreamweaver begynder at brokke sig.
derfor her og ikke i asp.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. august 2004 - 22:51 #4
Avatar billede dingo2 Nybegynder
23. august 2004 - 23:00 #5
Kanont, gør stort set det jeg selv fandt ud af men langt nemmere at arbejde sådan.

Selve linket er skam også guld.

takker. flere forslag er stadig velkommen.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. august 2004 - 23:03 #6
http://www.bojohansen.dk/dw/

En gammel liste, men der er lidt at kigge på
Avatar billede dingo2 Nybegynder
23. august 2004 - 23:06 #7
takker