Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2004 - 20:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Shop-design

Hej jeg ved godt 200 points ikke er meget for et fuldt design men jeg prøver alligevæl:

Skal bruge et meget nemt og overskueligt design i en kinesisk stil, det skal netop bruges til en kiniesk web-shop som sælger kinesiske madvarer og japanske nogle der er frisk på opgaven..
Banner behøves ikke for det opretter jeg en anden tråd om så det ikke bliver et for stort arbejde til så lidt points..

Banner opgaven kan fås her :
Avatar billede dr0zie Nybegynder
23. august 2004 - 20:44 #1
Avatar billede nathalie Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:07 #2
Vil gerne prøve... Tager måske lidt tid! Hvad præcist leder du efter?? har brug for lidt detaljer...

Nathalie
Avatar billede weblex Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:39 #3
Avatar billede dr0zie Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:01 #4
Lyder dejligt mange tak