Avatar billede scivias Nybegynder
23. august 2004 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Flere "hjemmesider" på samme domæne

Hej
Jeg benytter Dreaweaver til at lave hjemmesider - men er ikke på nogen måde tilnærmelsesvis professionel.
Jeg har lige fået et nyt domæne af typen www.domænenavn.dk og ville godt have hjælp til at afklare om man kan oprette flere "hjemmesider" på dette domæne, således at man kan gå direkte ind på en speciel hjemmeside på domænet uden at skulle ind over hovedsiden først.
Skal jeg tage højde for det, når jeg opretter "underhjemmesiden" i Dreaweaver ved f.eks at kalde den www.domænenavn/hjemmeside.dk - eller?? Sådan at man f.eks. kunne søge på Google og gå direkte ind.
Jeg håber spørgsmålet er til at forstå og at det i øvrigt hører hjemme her.
På forhånd tak.
Avatar billede food_life Nybegynder
23. august 2004 - 18:20 #1
Hvis jeg opfatter dit spørgsmål rigtigt så kan den hedde:
www.domænenavn.dk/hjemmeside
Avatar billede knudgert Nybegynder
23. august 2004 - 18:21 #2
Læg undersiden ind i en mappe og sørg for at have en index.html i mappen, så vil du kunne tilgå med www.domænenavn.dk/denandenhjemmeside/
Avatar billede scivias Nybegynder
28. august 2004 - 23:44 #3
Tak for svarene. Og undskyld min sene reaktion, men jeg er med igen. Jeres råd har hjulpet mig - tingene virker. Det var en stor hjælp.
Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at give de her points, som jo burde deles i 2x30.
Hilsen S
Avatar billede jpj3 Nybegynder
31. august 2004 - 20:22 #4
Du kan kun give svar til svar ikke til komentarer.
Dette er et svar:-)
Avatar billede scivias Nybegynder
31. august 2004 - 23:08 #5
Ville det i så fald være upassende at give mig selv pointene tilbage?
Jeg spørger helt naivt om man kan gøre det uden at overtræde god tone.
Hilsen
Scivias
Avatar billede jpj3 Nybegynder
01. september 2004 - 17:48 #6
Bed dem om at svare så de kan få points. Ellers lad det stå en uges tid, det kan være at de har travlt med at svare andre steder på eksperten.
Avatar billede food_life Nybegynder
01. september 2004 - 17:51 #7
Hej - hermed som svar!
Avatar billede scivias Nybegynder
07. september 2004 - 15:25 #8
Hermed tak til alle for hjælpen.