Avatar billede rossonero Nybegynder
23. august 2004 - 15:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oracle hjælp til kursus

Jeg skal hurtigst muligt på et oracle backup kursus.

Jeg har fundet Oracle Danmark og dbvision som udbyder disse kurser. Oracle DK er dog afsindig dyre, mens dbvision først holder det næste kursus i slutningen af November.

Nogen der kan henvise til andre udbydere at backup/restore kurser inden for Oracle?!.

Jeg har søgt på google.com - men støder blot igen og igen på oracle danmark og dbvision
Avatar billede lbaad Nybegynder
23. august 2004 - 15:24 #1
Prøv på denne side
http://www.teknologisk.dk/kurser/8504?category_id=219
Kender dog intet til deres kompetencer.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. august 2004 - 16:07 #2
DTI er næsten altid gode.
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
29. august 2004 - 01:17 #3
på kursuset Oracle Databaseadministration II handler for 80-90 % om backup/restore