Avatar billede subshaker Nybegynder
28. februar 2001 - 06:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mail() på winnt/win2000

Jeg har installeret den nyeste apache server og det nyeste php.
jeg har added min isp\'s smtp server i php.ini.
men alligevel får jeg den samme fejlmeddelelse hver gang, jeg har testet sendmail scriptet på en *nix maskine, der kører det upåklageligt.
fejlbeskeden jeg får hver gang er:
Warning: Failed to Connect in e:\\phplort\\apache\\apache\\htdocs\\lort\\contact.php on line 2

Jeg har læst i et andet indlæg her på experten, at det ville hjælpe at installere en ældre version af php, men det har ikke hjulpet i dette tilfælde.
Er der nogen der har nogle ideer?

subshaker
Avatar billede blood Nybegynder
28. februar 2001 - 07:29 #1
Er du sikker på at den email adresse du har skrevet virker?
Avatar billede subshaker Nybegynder
28. februar 2001 - 07:30 #2
jeg har fundet ud af det muligvis er den smtp sever jeg bruger (wol\'s)
prøvet med en anden en, den siger ikke fejl nu
men tilsyneladende kommer mailen ikke frem
Avatar billede blood Nybegynder
28. februar 2001 - 14:18 #3
Skumleren må jeg se nogle koder?
Avatar billede subshaker Nybegynder
28. februar 2001 - 19:22 #4
heh det viste sig at være de to smtp servere jeg har mulighed for at bruge
testede med en open relay server
og der virkede det
til blood: hvis du laver et svar så accepterer jeg det, så du kan få de der point
du e rnemlig den eneste der har svaret :)
Avatar billede blood Nybegynder
28. februar 2001 - 19:23 #5
Svar! :-))
Avatar billede subshaker Nybegynder
28. februar 2001 - 19:43 #6
:)