Avatar billede garfieldzx Nybegynder
22. august 2004 - 11:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

baggrunds lyde

Hej.

Jeg har 3 spørgsmål...

1. Jeg kan ikke finde ud af at få baggrundslyde på en side :(
2. når jeg laver knapper til at afspille lyde, så åbner den media player i min IE... (den lydfil jeg vil afspille med en knap, den skal ikke kun spille en gang, den skal starte forfra og blive ved med at spille)
3. jeg vil oz gerne ha en knap der gør at man kan stoppe musikken.. (ikke baggrundsmusikken, men det med knappen)

Kramzz P
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
22. august 2004 - 11:53 #2
Hej.

1000 tak :D

Kramzz P
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. august 2004 - 12:04 #3
Your welcome ;-)