Avatar billede cdmann Nybegynder
20. august 2004 - 20:24 Der er 3 kommentarer

hvor længe skal det stå på

Hvor længe skal jeg være lukket ude ?
Får jeg mine penge tilbage ? eller er de bare tabt ?
Kan det virkelig være sådan at hvis man ikke lige læser deres love her så bliver man bare pillet af uden advarsel ?
Kan de ikke bare lukke det sprøgsmål som har de ord de ikke kan tåle ?
Derefter kunne de sende en advarsel, men bare at pille og lukke et betalende medlem af, uden advarsel ?  minder om diktatur.
VH

koden12
Avatar billede exp Juniormester
20. august 2004 - 20:34 #1
Du blev kontaktet af coadmin 10. august kl. 12:35 med information om, hvad du kunne gøre, såfremt du var utilfreds med coadmins afgørelse.

Dine penge er tabt, ja, og mht. til PRO vs almindelig bruger i forbindelse med overtrædelse af regler, så er PRO ikke bedre stillet. Det er en klar retningslinie for os co'er.

Der var brud på reglerne, og du gjorde endda selv opmærksom på det i spørgsmål, derfor blev din bruger deaktiveret.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede roenving Novice
21. august 2004 - 01:28 #2
1. Du er udelukket for good !-)

2. Hvis du har betalt for at være pro-bruger har du tabt pengene, ja !-)

3. Du har ved accept af medlemskabet accepteret, at Ekspertens regler skal overholdes, herunder at overtrædelser kan medføre udelukkelser.

-- Hastighedsgrænserne på motorveje gælder uanset om man er så dygtig til at forstå tal, at 110 siger en noget !o]

4. Spørgsmål bliver lukket, hvis de indeholder ulovligheder, brugere bliver udelukket, hvis de har forbrudt sig imod reglerne ...

5. Der udstedes mange advarsler, men grove overtrædelser af grundlæggende regler medfører direkte udelukkelse.

-- Ja, det er absolut diktatur, ligesom når man kører i tog eller bus uden billet, de er zq ligeglade med alle gode forklaringer ...
Avatar billede therevelation Nybegynder
21. august 2004 - 01:31 #3
ligesom i singapore...der kan man få op til 1 måneds fængsel for at smide affald på gaden, eller op til 3 måneder for at går "forkert" over vejen 3 gange.... *ss*