Avatar billede choco Nybegynder
19. august 2004 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

outlook vil ikk sende

nå man prøver på at sende en mail kommer der en box hvor der står "der er angivet en ugyldig konto" og har fundet ud af at det er fordi det ikk er fordi man er på den ip som den er oprettet ved. men kan man gøre noget så man kan bruge den på den ip man er på nu?????

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede tumben Novice
19. august 2004 - 23:20 #1
det har vel intet med IP at gøre....du har sat dit mailsystem forkert op tjek kontonavn password ind og udgående postserver osv
Avatar billede choco Nybegynder
20. februar 2010 - 16:06 #2
lukker
Avatar billede aulumbor Nybegynder
12. april 2010 - 20:59 #3
Har samme problem, har du løst det.
mvh.bentring@mail.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2010 - 22:30 #4
Gætter på at I er kunder hos yousee ?

Kontoindstillingerne skal nu være anderledes. Men der blokeres især en gang i mellem for at sende til hotmail.com
Avatar billede aulumbor Nybegynder
15. april 2010 - 09:30 #5
når jeg åbner Outloog og skriver mail,sker der det at mailen går i udbakke og med forsøg med send/modtag har jeg ofte held med mailen.
er der en forklaring på dette ? aulumbo