Avatar billede myheart Nybegynder
18. august 2004 - 19:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Interaktiv knap virker ikke

jeg bruger frontpage 2003 til at lave min hjemmeside med. problemet er at jeg havede min hjemmeside på min stationær computer og vil have det flyttet over på min bærbar. da jeg fik  den over på min bærbar virkede mine interaktive knapper ikke mere.jeg flyttede min mappe med ( mine websteder )spørgsmålet er er der flere filer jeg skal flytte fra den gamle computer over på min bærbar for det kommer til at virke.. eller er der andre ting jeg kan gøre???

Håber der er nogen der kan hjælpe mig
                  Knua Myheart
Avatar billede gertp Nybegynder
20. august 2004 - 00:40 #1
har du flyttet filerne fphover.class og fphoverx.class med over
Avatar billede myheart Nybegynder
20. august 2004 - 18:49 #2
hejsa... Nej dem har jeg godt nok ikke flyttet... dem kan jeg vel finde under c drevet... det vil jeg lige prøve... få forhånd tak
Avatar billede myheart Nybegynder
20. august 2004 - 23:34 #3
Gertp nu har jeg gjordt som du sage.. men desværre det har ikke hjulpet mig.. mine knapper dur stadig ikke... så jeg håber virkelig at der er en der har svaret på hvad der er galt... knus myheart
Avatar billede gertp Nybegynder
21. august 2004 - 13:04 #4
har du lagt filerne samme sted som siden med knapperne?
Avatar billede myheart Nybegynder
21. august 2004 - 14:15 #5
Hejsa igen... nej desværre lige lidt hjalp det nu har jeg flyttede dem ind under knapperen... men suk det dur stadig ikke... Ej hvor er det bare så trist.. jeg ville så gerne snart have min hjemmeside online.... har du flere gode råd jeg kan gøre...

                    Knus den  Fortabte SS
Avatar billede gertp Nybegynder
21. august 2004 - 16:32 #6
mystisk..er frontpage installeret på den bærbare?