Avatar billede ultragames Nybegynder
18. august 2004 - 18:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

internet via hub

Hej experter..

jeg har 2 computere med XP, jeg har oprettet netværk mellem dem, og jeg kan godt hente filer og sende filer til den anden computer (der ligger i samme arbejdsgruppe). (den ene computer har 2 netkort, hvori det ene bruges til internettet, det andet til netværk), den anden har kun et netkort til netværket(HUB).. men problemet er at den PC ned kun 1 netkort til netværket, ikke kan komme på internettet og vi kan ikke spile spil mod hinanden.. Jeg har delt min lan-forbindelse der har opkaldsforbindelsen til internettet, og den nden computer kan også se "gateway" der er lavet når jeg deler min internetforbildelse.. men hvorfor kan jeg ikke komme på nettet med begge PC'er, og hvorfor kan jeg ikke spille spil mod hinanden? ( mulighed for flere point )
Avatar billede ultragames Nybegynder
18. august 2004 - 18:19 #1
hov fejl!...... der skulle også nogle point
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2004 - 09:54 #2
Husk du kan hæve pointantallet i et givent spørgsmål. Ude under funktioner er det en som hedder Afsæt flere point.