Avatar billede agm Nybegynder
09. oktober 1999 - 12:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hardware lock

Jeg har install. 3D studio max men når jeg starter programm. op kommer det med denne medd. : Hardwarelock is not attached or you are usingthe wrong lock osv. Kan det være noget med mit grafikkort at gøre??
Avatar billede mr.mads Nybegynder
09. oktober 1999 - 12:45 #1
Det er en kopibeskyttelse, når du køber programmet følger der en hardwaredims med, som skal sættes i computeren.
Mvh
Mads
Avatar billede kla Nybegynder
09. oktober 1999 - 15:33 #2
Ja, du skal sidde en lille "hardware lock" på din lpt1 port som regl !
For at programmet kan finde den ! du kan så sidde din printer uden på hardwarelocken men jeg vil nu benytte en anden port hvis det er mulig !
Mvh KLA
Avatar billede agm Nybegynder
14. oktober 1999 - 12:53 #3
ok, tak skal i have.