Avatar billede eksplayer Nybegynder
11. august 2004 - 18:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Favicon virker ikke

Jeg har været inde på http://www.html.dk/artikler/00002/ for at se hvordan man laver et favicon.

Mit problem er at mit favicon altid bliver helt sort i browseren - også selvom at jeg har lavet det i forskellige farver og max 16 farver.

Jeg har fulgt guiden til punkt og prikke så jeg forstår det ikke helt - men måske der er en der har en ide til hvad jeg evt gør galt...
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. august 2004 - 18:28 #1
Prøv at tømme din internet cache

I fuknktioner - internet indstillinger - selt filer og slet cookies. herefter skulle det virker
Avatar billede eksplayer Nybegynder
11. august 2004 - 19:33 #2
Det har jeg lige prøvet og nu vises det slet ikke i browseren længere - det vises dog stadig hvis man gemmer siden i Foretrukne

Når jeg bruger HappyIcon så bliver alle mine favicons faktisk sorte med det samme. Dvs. de er allerede helt sorte når jeg finder frem til dem i stifinder...så det er ikke kun i browseren...
Avatar billede eksplayer Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:16 #3
Har droppet det :(