Avatar billede crazyreds Nybegynder
10. august 2004 - 07:42 Der er 4 kommentarer

Skema med input fields

Hej

Jeg vil lave et skema lige som et regneark på en web side. Skeamet består af input fields. Men siden bliver meget langsom at loade når det er mange linier, kan det laves smartere?

Brian
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
10. august 2004 - 11:46 #1
Hvor mange linier/input felter har du ??
Hvor mange kb fylder den dannede html-side ??

Langsommere??  At den kommer langsommere til maskinen, eller at det er langsomt at navigere rundt på siden.
Avatar billede crazyreds Nybegynder
10. august 2004 - 12:11 #2
Jeg har op mod 100 lininer med 20-30 input felter i hver linie.
Den er lang tid om at genere siden.
Avatar billede emetico Nybegynder
10. august 2004 - 20:21 #3
sådan som jeg har forstået dit spørgsmål så bruger du html til at lave det meste og når du skal hente fra databasen bruger du asp.
jeg har ydet min egen side med at skrive det hele i asp og fik den til at load hurtigere. men hvilken slags database bruger du?
Avatar billede crazyreds Nybegynder
10. august 2004 - 21:42 #4
Jeg bruger en ASP lykke til at danne de mange linier af HTML input fields. Og ASP til at indlæse data.
Det er en MS SQL DB.