Avatar billede vostrikov Nybegynder
06. august 2004 - 09:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MemMaker - forklaring

Jeg ved at programmet optimerer hukommelsen.

Men hvordan virker programmet helt præcis?
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
06. august 2004 - 11:07 #1
Den placere de programmer som loades ind i Autoexec.bat og Config.sys bedst muligt (i UPPER RAM), så din PC har mest Conventional Memory.
Programmer og Spil kræver en vis mændge Conventional RAM for at virker, derfor
brugte man Memmaker til at hjælpe hvis man ikke selv kunne klare opgaven.

Et link her udpensler det (engelsk)
http://www.le.ac.uk/cc/dsss/docs/dos-mem.shtml
Avatar billede c-holst Novice
06. august 2004 - 12:44 #2
men kommandoen "men" kunne vise detaljer om, hvad der er loadet hvor og, derefter kunne man selv via autoexec.bat og config.sys ændre på tingene ved hjælp af forkellige kommandoer. Load high o.s.v.
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=DOS+optimering+af+hukommelse&meta=
Avatar billede c-holst Novice
12. august 2004 - 20:19 #3
var det noget du bruge
Avatar billede vostrikov Nybegynder
13. august 2004 - 00:21 #4
Hehe... sorry. Tak for svar. Jeg brugte mest det ført svar, men svarene var helt ok. Har bare lige glemt at fordele points. my bad
Avatar billede vostrikov Nybegynder
13. august 2004 - 00:23 #5
du skal jo nok også lige lave et indlæg som et svar holst. Hvis du skal have points?
Avatar billede c-holst Novice
13. august 2004 - 08:04 #6
springer over denne gang, i hvertfald hvis du har fået nok info

carsten