Avatar billede dreyfusdk Nybegynder
04. august 2004 - 21:23 Der er 3 kommentarer

Søger webmastre der vil sælge reklame-plads på deres hjemmside

Hej,

Til en nyopstartet (sober) dating-site søger vi webmastre, som er interesseret i at annoncere for vores site på deres side. Det vi søger er sites, hvis besøgende matcher flg. segment nogenlunde:

- Alderen 15 og opefter (specielt gerne 25-40 årige)
- Begge køn, men gerne overvægt af kvindelige brugere
- Seriøse brugere
- Gerne singler

Vores site henvender sig til det seriøse publikum, hvorfor der også er en gennemsnitlig alder på brugerne på 27 år.

Vi er interesseret i resultatbaseret betaling, altså leads, hvor brugere der henvises, og som opretter en profil på vores dating-site og betaler (listepriser) 3 kr. pr. kvindelig bruger og 1,5 kr. pr mandelig bruger henvist. Leads betalte annoncer er for os det mest rentable (ligesom trenden viser, at være for de fleste) da vi er et nyetableret sites, med et vist budget dog, hvor vi ønsker en målbar effekt. Bemærk: Cookie levetid er 365 dage, mod normalt 90 hos de fleste annoncører.

Vi levere selvfølgelig materiale, men tillader også at webmastre er "kreative" i måden hvorpå der henvises brugere - fx. tekstlinks/annoncer i nyhedsbreve, mails, på webstedet, mv. så længe der overholdes god netetikette og vores site, fremstår som det dét er.

Ydermere giver vi mulighed for at følge med i realtime-statistik.

Kontakt Magnus Kjøller, mak@cmnetwork.dk eller på tlf.  98116450 (man-fre, 9-16) for yderligere information.
Avatar billede korup Nybegynder
04. august 2004 - 21:42 #1
Hej
Jeg har tænkt på noget, hvis nu der er en der trykker på banneret på min side, hvorefter han/hun beslutter sig til ikke at gøre noget ved det, så 14 dage efter kommer personen ind på en anden side og klikker på denne persons banner.

Hvem får så oprettelsen hvis personen opretter sig nu?

Håber du forstår. Eller kan vi måske finde en plads til dig på www.nfa.dk hvis det har interesse.

/korup
Avatar billede whyme Nybegynder
04. august 2004 - 22:03 #2
Jeg tror det er den sidste som får det, idet at cookie sikkert hedder det samme, og derved bliver overskrevet.
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. august 2004 - 03:23 #3
Det var ikke meget pr medlem, men ellers kan jeg anbefale www.partner-ads.com/dk