Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
04. august 2004 - 14:12 Der er 5 kommentarer

Logitech Mus mister sin programmering

Jeg har et Logitech Cordless Pro med tilhørende Cordless MouseMan Wheel (den gode gamle).
Jeg anvender Driver 9.79

Problemet er, at ved normal opstart af computer virker det fint med programmeringen af musen, men efter noget tid (alt imellem 1 time til flere) forsvinder denne programmering af tommel-finger-knappen og hjulet. Jeg har forsøgt med andre driver-versioner, men uden held.

Mit system (hvis det skulle have betydning)
Asus P4P800 Deluxe
P4 3.0
1 GB Kingston HyperX
osv...

Har I nogle idéer?

P.S. Jeg har ikke opserveret, at det sker i forbindelse med opstart af et specifikt program. Så det tror jeg ikke er tilfældet.
Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
04. august 2004 - 15:01 #1
Har opserveret at det fortsat fungerer i IE.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
04. august 2004 - 15:15 #2
Prøv at slette driverne til Logitech fuldstændig. Hva så ?
Avatar billede detdaforvildt Nybegynder
04. august 2004 - 16:42 #3
Hvis jeg gør det, hvordan skal jeg så programmere knapperne?
Avatar billede cyberkox Nybegynder
04. august 2004 - 16:47 #4
Hmm, nåe ja ? Det ved jeg ikk så..
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2004 - 19:12 #5
Min mus, MX 700, gør det samme og det er også samme version af drivere, jeg har heller ikke haft til held at finde ud af nøjagtig den gør det så jeg afventer nogle nyere drivere og håber på bedre held :-)