Avatar billede martinaz Nybegynder
04. august 2004 - 12:20 Der er 2 kommentarer

Indstillinger for tekst på konvolutter

Jeg kan ikke få Word til at gemme de indstillinger jeg laver for tekst på konvolutterne. Det er under funktioner/breve og forsendelser/konvolutter og etiketter. De står altid til auto og det er meget irriterende at skulle rette dem flere gange hver dag
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
04. august 2004 - 12:46 #1
Jeg mener du kan føje teksten til et dokument og gemme den den vej rundt. Det benytter jeg mig af i forbindelse med udskrivning af ediketter f.eks.
Avatar billede martinaz Nybegynder
05. august 2004 - 01:05 #2
Hej Jeanette

Det er jo mange forskellige dokumenter jeg laver, og hvis jeg skal gemme hvert enkelt er det jo lige så besværligt som at skulle justere teksten på konvolutterne hver gang.

Mvh. Martin