Avatar billede lonepeter Novice
29. juli 2004 - 16:09 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Kan det virkeligt være rigtigt?

Jeg har stillet et ligende spørgsmål før... - men kan det virkeligt være rigtigt at der ikke findes noget billigt alternativ til Frontpage?

Jeg har brug for et program der kan åbne og oprette html filer. Det skal ikke kunne en helt masse, bare jeg kan indsætte billeder, redigere tekst og lave hyperlinks så er det vist det. Jeg har ikke et hak forstand på html så det skal fungere i samme stil som frontpage.

Findes der ikke et freeware/shareware/billigt komersielt program der kan klare denne opgave?
Avatar billede venturer Nybegynder
29. juli 2004 - 16:13 #1
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. juli 2004 - 16:15 #2
Avatar billede lonepeter Novice
29. juli 2004 - 16:32 #3
> venturer, WebDrawf kan desværre ikke åbne html filer kun dens egne ims filer... :-(

> gil-galad, tsw quick edit virker ikke på min computer så den virker kun som html editor...

Flere gode forslag...?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. juli 2004 - 16:33 #4
Avatar billede le_bon Nybegynder
29. juli 2004 - 16:37 #5
Avatar billede buddy45 Juniormester
29. juli 2004 - 17:01 #6
Avatar billede Kengun Praktikant
29. juli 2004 - 17:25 #7
Dette er efter hva jeg kan huske (jeg brukte dette før) en wysiwyg-editor nærmest på lig linie som Frontpage: http://www.mvd.com/webexpress/ - Men den er desværre ik helt gratis (koster ca. $70), men dog rimeligere end Frontpage.
Avatar billede the_collector Novice
29. juli 2004 - 20:42 #8
Amaya som kan downloades hos www.w3.org.
Avatar billede the_collector Novice
29. juli 2004 - 20:43 #9
Avatar billede lonepeter Novice
29. juli 2004 - 20:59 #10
Tak skal i have alle sammen, jeg ved ikke rigtigt om jeg har fundet noget jeg kan bruge, men i har da ihvertilfælle givet mig lidt mere at vælge imellem end jeg selv har kunne finde... :-)

Er der iøvrigt nogle der er bekendt med steder hvor der handles brugt originalt software (f.eks. frontpage 2000) altså udover dba.dk qxl.dk og guloggratis.dk?

Endnu engang tak for hjælpen...!
Avatar billede Kengun Praktikant
30. juli 2004 - 00:28 #11
kender desværre ik steder hvor der handles brugt originalt software udover de steder du selv nævner. men måske nogle andre ved om nogle....