Avatar billede thanatos Nybegynder
28. juli 2004 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Angiv vurdering af designet til Thanatos.dk

Jeg vil have jeres mening af min nye design: http://www.thanatos.dk/than

Det er kun forsiden som virker, men jeg laver de andre sider så snart jeg synes at designet er god nok.
Den venstre menubar ved jeg ikke endnu hvad jeg skal bruge til. Måske kan I give mig idéer? Den højre er til polls, små knapper til andre sider som jeg har lavet og en counter.

På forhånden tak.
Avatar billede thaufer Nybegynder
28. juli 2004 - 21:15 #1
Den sorte skrift på den grønne baggrund fungerer ikke helt optimalt. Den er anstrengende at læse
Avatar billede thanatos Nybegynder
28. juli 2004 - 22:10 #2
Hvilken farve forslår du så? Det er lidt svært at finde farver som passer til grøn... Måske hvid?
Avatar billede nfk Nybegynder
29. juli 2004 - 13:26 #3
Jeg vil give thaufer ret i det med skriften og jeg vil foreslå du måske ændre tekst farven til hvid det ville ihvert fald være lettere at læse.
Desuden synes jeg at det er meget grønt i grønt du kunne evt. bruge denne side:http://www.colorschemer.com/online.html til at lede efter farver der passer godt med den grønne du har valgt.
Ellers ser det nogenlunde fint ud siden er overskuelig og det er let at navigere
Avatar billede danieldd Nybegynder
07. august 2004 - 16:35 #4
Syntes det er et flot design, men den grønne farve er sux!