Avatar billede pfp Nybegynder
28. juli 2004 - 00:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SonyEricsson mobil og pc synkronisation via Bluetooth

Hej,

Jeg har en SonyEricsson Z600 og en bærbar med bluetooth. Er der nogen der kender et program der kan synkronisere f.eks. Microsoft Outlook og min telefon gennem Bluetooth.

Det software der følger med på cd når man køber telefonen lader til kun at fungere med IR.

Helt perfekt ville det være med en eller anden "suite", hvorfra man både kan synkronisere og sende sms'er...

Nogen der kender noget?

/pfp
Avatar billede pfp Nybegynder
28. juli 2004 - 00:34 #1
Hvis der er nogen der har en Mac, er det noget ala iSync jeg leder efter..
Avatar billede pfp Nybegynder
28. juli 2004 - 01:02 #2
Jeg har selv fundet en rigtig god løsning nu. Hvis man søger på "bluetooth" på www.download.com kommer der et program frem der hedder MobilEdit!

Det er kanongodt. Så hvis du har en SE telefon og Bluetooth er det værd at prøve.
Avatar billede frank_jensen Nybegynder
08. august 2004 - 17:53 #3
Jeg har også en Z600, men min SE suite virker faktisk til Outlook, også gennem bluetooth...

Men da jeg bruger Palm Desktop, har jeg kigget lidt på Mobile Master (www.mobile-master.com) og det er et hammergodt program til synkronisering og backup af mobiltelefoner, og det kan også styre SMS m.m.
En licens koster kun 150 kr, men du kan prøve programmet gratis i 30 dage...