Avatar billede leif1 Nybegynder
27. juli 2004 - 08:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Licens system

Er der nogle, der kende et licens system til video filer, sådan at forstå, at hvis nogle skulle hente en video fil på min hjemmeside skulle dette kræve en licens, til den pågældene maskine der henter den.
Avatar billede hterkelsen Nybegynder
27. juli 2004 - 11:46 #1
det er meget nemt, kik på www.antipiratgruppen.dk

der står alt om dette.

hvis det ikke er en film som du selv har optaget med dit video kamera så kan du godt glemme det.
man skal passe meget på med dette, de ser sku alt..

Henrik
Avatar billede leif1 Nybegynder
27. juli 2004 - 12:21 #2
Hej hterkelsen

Jeg tror du misforstå, det er et system til at beskytte egne film der skal udgives på nettet.
Avatar billede hterkelsen Nybegynder
27. juli 2004 - 12:29 #3
ja så er det noget helt andet, nu siger du egne film, er det nogle du selv har optaget med kamera.
Hvis de skal beskyttes ja så skal du jo have copyright på dem, det er ikke helt billigt.

Men håber du finder en løsning, måske skal du snakke med en advokat inden for IT-ret.
Ups slår mig lige prøv at skrive til antipiratgruppen de kan måske hjælpe med dit spørgsmål
Avatar billede leif1 Nybegynder
11. december 2004 - 07:26 #4
Lukke spørgsmål