Avatar billede toftelund Nybegynder
26. juli 2004 - 15:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipaq 2210

Hej Eksperter!

Jeg har investeret i en Ipaq 2210 med X-Road. Kan det passe at Ipaqen mister sin hukommelse hvis den løber for strøm. Jeg har netop oplevet det og skal derfor til at geninstallere X-Road. Har andre oplevet lignende?
Avatar billede theriz Nybegynder
26. juli 2004 - 15:51 #1
Hvis batteriet fjernes eller batteriet aflades helt, så slettes alt i pdaens hukommelse og der vil kun være de ting på pdaen som der var oprindeligt. Løsningen er, at man tager backup løbende - liegsom med alt andet - og i tilfælde af batteriudfald restorer sin pdaen med backupen. Backupen kan gemmes på et hukommelseskort eller på computeren.
Theriz
Avatar billede toftelund Nybegynder
26. juli 2004 - 16:10 #2
Tak for hjælpen!